مجله زیبایی نیلو بیوتی

ساخت وبلاگ

با راهنمای عطر زنانه ما می توانید به همه چیزهایی که قبل از خرید یا استفاده از محصول باید بدانید ، از جمله پرفروش ترین عطر زنانه و محل اسپری عطر پی ببرید. اگر آماده خرید هستید یا می خواهید انتخاب ما را ببینید. 
محبوب ترین عطر چیست؟
چه ادو پرفیوم باشد ، چه ادکلن و چه ادو توالت ، عطرهای مختلف زیادی برای خانم ها وجود دارد. لازم به ذکر نیست ، تمام نت های رایحه ای ممکن است ، که می توانند از سبک و لاس دار گرفته تا مشکی و نفسانی باشند. در اینجا در Cosmetify ، طیف گسترده ای برای جستجوی شما وجود دارد که هم مارک های محبوب پیشرفته و هم گزینه های مقرون به صرفه در دسترس شما هستند.

مارک های معطر محبوب ما شامل Marc Jacobs Decadence ، Calvin Klein ، Chanel و YvesSaint Laurent Black Opium هستند. فیلترهای کشویی ما را بکار ببرید تا با استفاده از فیلترهایی مانند قیمت ، مارک یا رایحه رایحه ، عطر مناسب خود یا عزیزانتان را پیدا کنید.
کجا عطر می پاشید؟
هنگام اسپری کردن لیست بهترین عطر زنانه برای بهار مورد علاقه خود ، توصیه می کنیم از نقاط نبض استفاده کنید. این شامل مچ دست ، پشت گوش ، گلو ، داخل آرنج و پشت زانو است.

با سمپاشی این مناطق خاص ، عطر شما ماندگاری بیشتری خواهد داشت زیرا رایحه به رایحه های طبیعی و گرمای بدن شما واکنش نشان می دهد در طول روز. این امر همچنین به ماندگاری بیشتر بطری کمک می کند زیرا برای بدست آوردن رایحه قوی دیگر نیازی به استفاده زیاد ندارید. همچنین به یاد داشته باشید که مچ دستان خود را به هم بچسبانید ، زیرا مالیدن آنها می تواند بوی عطر را روی پوست شما تغییر دهد.

چگونه عطر کامل را پیدا کنم؟
یافتن عطر عالی می تواند کار دشواری باشد - مخصوصاً اگر می خواهید هدیه ای برای شخص خاصی پیدا کنید. همه چیز به روز ، روحیه و البته موقعیت بستگی دارد. در Beauty Hub نحوه انتخاب عطری متناسب با شما را بررسی می کنیم.

نکته اصلی که ما توصیه می کنیم درک رایحه های مختلف رایحه است ، اعم از مشک ، چوبی ، تازه یا گلدار. این نت ها می توانند رایحه های مختلفی را ایجاد کنند ، عطرهای مشکی مناسب ماه های سردتر زمستان و عطر زنانه مناسب برای پاییز. با این حال ، آنچه برای شما مفید است ممکن است برای شخص دیگری مفید نباشد ، بنابراین همه چیز در مورد آزمایش موارد مورد علاقه شما و دیدن نحوه نشستن آنها بر روی پوست است.
ماندگاری کدام عطر بیشتر است؟
همه چیز به نوع فرمول رایحه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد. رتبه بندی از نظر قوی ترین تا ضعیف ترین سطح غلظت از عطر و به دنبال آن ادو پرفیوم ، ادو تویلت و سپس سرانجام ادکلن است. بنابراین ، طولانی ترین عطرها رایحه را عطر می دهند. با این حال ، این نوع عطر برای خانمها با برچسب قیمت گرانتری ارائه می شود. و البته ، این بدان معنا نیست که شما باید گزینه های دیگری را رد کنید. همه چیز در مورد یافتن رایحه و عطر بر روی پوست شما است.

منبع: Cosmetify 

مجله زیبایی نیلو بیوتی...
ما را در سایت مجله زیبایی نیلو بیوتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : beauty expert nilobeauty بازدید : 209 تاريخ : پنجشنبه 28 / 12 ساعت: 0:16

 

آیا تا به حال با حیرت به لطافت و نرمی پوست کودک خیره شده اید؟

این به این دلیل است که پوست کودک در واقع با پوست بزرگسالان کاملاً متفاوت است. در حالی که از یک طرف به معنی کف نرم کره ای است ، همچنین به این معنی است که بسیار حساس تر و حساس به تحریک است.

برای رشد و نمو نوزادان ، پوست آنها نازک تر شروع می شود ، بنابراین می تواند به سرعت گسترش یابد. در نتیجه ، پوست نازک آنها به این معنی است که راهنمای خرید لوسیون بدن کودک هر چیزی که روی کودک خود قرار می دهید نسبتاً سریع در جریان خون او جذب می شود.

به همین دلیل است که آگاهی از انواع محصولاتی که استفاده می کنید بسیار مهم است.

در این مقاله ، موارد زیر را مرور خواهیم کرد:

موادی که نباید از آنها در مرطوب کننده ها ، لوسیون ها و روغن های کودک استفاده کرد
هنگام انتخاب محصولات مراقبت شخصی کودک به دنبال چه چیزی باشید
چگونه پوست تحریک شده کودک را تسکین دهیم
بهترین محصولات مراقبت شخصی کودک غیر سمی
برای کسب اطلاعات بیشتر به پایین پیمایش کنید.

 

موادی که باید هنگام انتخاب و خرید بهترین دستمال مرطوب کودک از آنها اجتناب کنید
هنگام خرید هر نوع محصولی که روی پوست کودک شما قرار دارد ، مطمئن شوید که لیست مواد تشکیل دهنده را خوانده اید. گرچه ممکن است چیزی بوی رنگین کمان و آفتاب داشته باشد ، اما برخی مواد شیمیایی نه چندان خوب در کمین است.

در زیر لیستی از موادی که باید در همه محصولات مراقبت شخصی از آنها اجتناب کنید آورده شده است:

پارابن ها: پارابن ها گروهی از مواد شیمیایی هستند که اصولاً به عنوان ماده نگهدارنده در محصولات مراقبت از پوست استفاده می شوند. هر محصولی که به عنوان ماده غذایی حاوی آب باشد به طور معمول برای افزایش ماندگاری و جلوگیری از رشد کپک و باکتری به ماده نگهدارنده نیاز دارد. مسئله در اینجا این است که نشان داده شده است که این پارابن ها دارای خواص تقلید از استروژن هستند. روی برچسب ها ، هر ماده ای که با "-paraben" ختم شود ، بخشی از این گروه مواد شیمیایی است ، بنابراین بهتر است از مصرف آن خودداری کنید.
عطر / عطر: فتالات ها هرگز روی هر بسته بندی ذکر نشده اند. آنها در برچسب محصول به صورت "عطر" یا "عطر" پنهان می شوند. از فتالات ها برای اتصال عطر به یک محصول استفاده می شود و به طور معمول اگر در محصولی مانند روغن اسطوخودوس یا کره قارچ عطرهای طبیعی وجود نداشته باشد ، سازندگان محصولات به فتالات ها احتیاج دارند تا بوی پودر کودک بچسبد. فتالات همچنین دارای خواص استروژنی است که ، طبق بسیاری از مطالعات مستقل ، تعادل هورمون ها را در بدن مختل می کند.
PEGs (پلی اتیلن گلیکول): از محصولات دارای ترکیبات اتوکسیله مصنوعی از جمله محصولات دارای نام های عجیب و غریب مانند میرت ، اولت ، لوره ، سزار و سایر "اتی" ، PEG ، پلی اتیلن ، پلی اتیلن گلیکول ، پلی اکسی اتیلن یا اکسی نول خودداری کنید. اینها می توانند در فرآیند با 1،4 دی اکسان که به عنوان یک ماده سرطان زا برای انسان طبقه بندی می شود ، آلوده شوند. بهتر است به طور كلی از محصولات مراقبت از بدن كه مملو از مواد پایه نفتی هستند ، دوری كنید.
پروپیلن گلیکول: پروپیلن گلیکول یک ماده ضخیم کننده / پر کننده است که از گلیسیرین به دست می آید و از رنگهای موی فروشگاه تا بسیاری از دئودورانت های طبیعی شما در همه وجود دارد. پروپیلن گلیکول توسط FDA برای استفاده های غذایی و آرایشی "به طور کلی برای استفاده ایمن" تعیین شده است ، اما چیزی که برای یخ زدایی هواپیماها نیز استفاده می شود احتمالاً بهتر است از روی پوست کودک شما باقی بماند.
 

هنگام انتخاب محصولات مراقبت شخصی کودک به دنبال چه چیزی باشید
اگر برای مقابله با خشکی به چیزی نیاز دارید ، گزینه های طبیعی زیادی در بازار موجود است. بسته به کودک ، ممکن است حتی با داشتن مواد طبیعی احتیاط بیشتری داشته باشید ، خصوصاً اگر کودک شما به اگزما یا آلرژی به مغزها یا مواد دیگر حساسیت دارد.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام خرید مرطوب کننده کودک به آنها توجه کنید:

به دنبال محصولاتی باشید که لیست "آب" را در لیست مواد تشکیل دهنده ندارند. این محصولات کمتر به مواد نگهدارنده ، تثبیت کننده های شیمیایی یا مواد پرکننده احتیاج دارند.
کره ها و روغن ها بسیار مرطوب کننده هستند ، بنابراین بدنبال موادی مانند کره درخت روغن قلم یا روغن نارگیل برای تسکین خارش پوست باشید.
هرچه مواد کمتری بهتر باشد! اگر لیست گسترده ای از مواد تشکیل دهنده وجود دارد ، احتمالاً بهتر است که دور بمانید مگر اینکه واقعاً بفهمید هرکدام چیست. کره یا بهترین لوسیون بدن کودک عالی بدن برای ایمن و موثر بودن به مقدار زیادی نیاز ندارد.
برای جلوگیری از مشکلات آلرژی یا اگزما به دنبال محصولات بدون بو باشید. اگر چیزی با عطر و بوی ملایم را ترجیح می دهید محصولات معطر طبیعی را انتخاب کنید که از روغنهای اساسی به جای اجزای شیمیایی استفاده می کنند. اما دوباره ، اگر كودكی فوق العاده حساس است ، از محصولات معطر با روغنهای اساسی خالص پرهیز كنید و همچنین می توانند بسیار قوی باشند. بهترین کار این است که کمی مرطوب کننده را روی قسمت کوچکی از پوست امتحان کنید.
 

چگونه پوست تحریک شده کودک را تسکین دهیم
نوزادان معمولاً به لوسیون یا کرم های بدن نیازی ندارند زیرا پوست آنها بسیار نرم و لطیف است. با این حال ، مواردی مانند بثورات شیر ​​، هوای سرد و مواد حساسیت زا می توانند باعث تحریک شوند. در اینجا چند روش برای مرطوب نگه داشتن پوست آنها در ماه های سرد یا بعد از زمان حمام آورده شده است:

روغن های حمام: 1 تا 2 قطره روغن مناسب کودک (برای نوزادان بالای 3 ماه) مانند بابونه به آب حمام آنها اضافه کنید. پس از حوله کشیدن نیازی به لوسیون نیست.
 

منبع: thetot.com

      مجله زیبایی و سلامت آی بیستون 

مجله زیبایی نیلو بیوتی...
ما را در سایت مجله زیبایی نیلو بیوتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : beauty expert nilobeauty بازدید : 172 تاريخ : يکشنبه 10 / 12 ساعت: 20:10